Subscribe News Feed Subscribe Comments

Pengasas PSSGM

Pengasas PSSGM
Dato' Meor Abdul Rahman
"Segayong, sekendi, seperigi, seperminum, sejalan, sejadi, sedarah. Sedaging, sepaduan berinti kembali bersatu setelah penyusunan dapat diaturkan demi untuk kejayaan"

PSSGM Maktab Rendah Sains Mara Pasir Salak

Gelanggang Utama:
Dewan Besar Maktab Rendah Sains Mara Pasir Salak
Hari: Jumaat
Waktu: 3.00 - 6.00 petang
Gurulatih Utama: Cikgu Mohd Amin Hamzah
Imam Gelanggang: Cikgu Nazri Zakaria
Khalifah Muda: Cikgu Ahmad Fuad Hashim

Kepada semua ahli-ahli PSSGM Maktab Rendah Sains Mara Pasir Salak yang mempunyai idea, artikel atau candangan untuk diterbitkan sila hubungi:

Nazirul Izzat Syafiq B. Mohd Isa
017-5401954
05-6414626
nazirysha_lovely@yahoo.com.my
gangster_alim@yahoo.com.my

Bila Parang Berapi..


Macam tu lah yang terjadi sewaktu pelancaran Program Gemilang SPM & PMR 2010 MRSM Pasir Salak.. Haha.. Cuak?? Gentar?? Macam-macam perasaan yang timbul.. Maklumla, pertama kali tempur parang.. Waktu latihan tak da pula nak berapi.. Itulah yang dikatakan oleh Asyraf dan Nazirul.. Memang tak dapat dilupakan.. Latihan pun satu hari saja.. Tapi, gempak dibuatnya.. Pengetua muka pucat?? Para pelajar terhibur?? Macam-macam feedback yang kami terima.. Alhamdulillah tiada yang buruk.. Walaupun terlupa buah, masih lagi pandai cipta buah on the spot.. Siap ada aksi matrix lagi.. Semuanya berlaku dengan kehendak Allah.. Alhamdulillah.. Terkejut agaknya sampai terlupa buah.. Maklumla, parang berapi depan mata.. Siapa yang tak terkejut.. Betul ke parang kena kaki cikgu?? Itu bukanlah disengajakan.. Minta maafla ya.. Nasib baik cikgu tak marah.. Siap gelak lagi.. Lepas ni Insya Allah ada lagi.. Tunggu saja la nanti.. Ada juga yang buat permintaan untuk buat show.. Sabar-sabarla ya.. Insya Allah kami usahakan yang terbaik demi mencapai hasrat anda semua.. Ada pula yang mengadu tak sempat nak tengok demonstrasi kami.. Ada hal katanya.. Insya Allah ada lagi tahun ni.. Jangan lepaskan peluang keemasan ini..
 
TNB | Distributed by Deluxe Templates